Šta se očekuje od majstora Beograd

Šta se očekuje od majstora Beograd

Šta se očekuje od majstora Beograd

Šta se očekuje od majstora Beograd

Šta se očekuje od majstora Beograd akcija nonstop korektna cena 062 88 95 111

Od majstora u Beogradu ili okolini se očekuje sve i svašta a pre svega da bude stručan, pouzdan, ne toliko skup i brz jer Beograđani najviše vole brzinu i ako može „za juče da se odradi“! Šta se očekuje od majstora Beograd? Servis montaža kontrola cena Beograd majstor pruža usluge hausmajstora, električara, majstora za grejanje etažno, Beograd majstori cena,koji je najbolji kotao na pelet,Etažno grejanje električni kotlovi,kotlovi za centralno grejanje cena,gasni kotlovi za centralno grejanje,elektricna instalacija,trofazna i monofazna struja,Stepenisni atomat,LED trake, hauzmajstor beograd,alfa plam kotlovi za etazno grejanje, bojler za parno grejanje,najjeftinije grejanje na struju, centralno grejanje na struju, osigurači popravka, elektricar beograd hitne intervencije,najbolje peci za etazno grejanje,zidanje kaljeve peći,radijatori za centralno grijanje, kotlovi za centralno grejanje cena, grejanje beograd! Zlatibor usluge održavanja apartmana, čišćenje i generalno čišćenje, hausmajstor Beograd, električar i etažno grejanje na struju, šišanje trave i uređenje dvorišta, otvaranje air bnb naloga!

Šta se očekuje od majstora Beograd

Šta se očekuje od majstora Beograd

Pa da vidimo sta se ocekuje od majstora, ono sto stvara LEPSU sliku o MAJSTORIMA u celini:
– Svi korisnici majstorskih usluga prvo ocekuju TACNOST u dolazenje na intetvenciju. Tolerancija postoji, ali svakom je vreme novac, a cekati CEO dan majstora, a da ne javi kasnjenje….prvi ZUTI karton za majstora….Šta se očekuje od majstora Beograd?
–  Drugo, sto se kao normalno ocekuje, je STRUCNOST u odklanjanju kvarova… Jeste da majstori vracaju u zivot stare uredjaje, ali STRUCNOST u radu mora da OSVAJA  domacina…,Majstori ne bi smeli da se LJUTE  na korisnike njihovih usluga kad  uju njihove OCENE  da su ovamvi ili onakvi majstori. Pa ako je svaki od nas najbolji SELErKTOR fudbalski, a zasto ne bi bio i „strucni“ analiticar o MAJSTORU bilo koje oblasti poslova….Majstori, nema ljutis.
– Ljudi su znatizeljni, zele nesto saznati o svakoj vrsti zanata, zato majstori i kad ste umorni i mrzovoljni, skupite snagu da, pored odklanjanje kvara, malo i edukujete domacina i pojasnite mu problematiku kvara i odgovorite mu na ono sto ga zanima….Ugradicete mali kamicak u DOBRU SLIKU o majstoru….
– Cena opravke jako BITNA, zato se pre popravke obavezno dogovori iznos opravke ili bar okvirna cena…,
– Garanciju svi ocekuju, da ne bude ono „drzi bure vodu…“, zato ne skrtariti na tome….Šta se očekuje?
– I mozda najbitnije, kako se majstor brzo odazvao za popravku, joz BRZE se treba odazove na REKLAMACIJU, ako dodje do nje. To najvise stvara tamne MRLJE  na rad i imidz majstora.Dolazak na reklamaciju opravdava zaradjeni novac i ulepsava SLIKU o PRAVOM i ODGOVORNOM majstoru…i obrnuto….
– Ako po reklamaciji majstor ustanovi da popravka ne funkcionise, nesigurna je, POSTENO je objasniti domacinu i VRATITI novac…Malo ima domacina koji nece NADOKNADITI majstoru bar troskove puta i mazerijala….
– Posteno je ocekivati od majstora, pre opravke,  da se domacinu objasne svi aspekti kvara i varijante opravke sa cenama, kao i rizike koji su „na ledjima“ domacina.

6 Comments

Post A Comment